Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Nokialainen työpuhelimeksi?

Vierailija
25.12.2007 |

Puhelin hajosi ja uuden hankinta pikaisesti edessä. Viime aikoina en ole juuri ehtinyt puhelimia vertailla, joten mikä olisi käytettävyydeltään paras?



Hinnasta ei tarvitse välittää, muuten kuin että ei sieltä halvimmasta päästä, eli ehkä tuolta 200 euroa ylöspäin.



Vaatimukset: Merkki Nokia, kestävä kuori, mukavat näppäimet (tekstinäppis olisi tosi kiva, mutta ei taida olla missään mallissa nyt), hyvät kalenteritoiminnot. 6500 Slide on mielestäni ainakin hyvännäköinen ja siinä on metallikuoret, joten pysyy siistinä pidempään. Käyttökokemuksia siitä ei kyllä ole.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän