Lue keskustelun säännöt.
Mitä asioita häpeätte itsessänne? Siis sellaisia mitä ette muille mainosta?
17.07.2006 |
Minua hävettää perhetaustani, koulutukseni puute ja pelkuruus.
Kommentit (2)
huonoa isäsuhdettani, sitä kuinka paljon se vaikuttaa vielä nyt aikuisenakin elämääni, huonoa itsetuntoani...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä ne onneks kai saakaan jos terveydenhoitohenkilökunta pitää vaitiololupauksensa.