Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa!!!!Nettiyhteydestä kyselen...
24.07.2006 |
Mulla on kaapelimodeemiyhteys koneessa ja olen lähdössä reissuun, otan läppärin mukaani. Mökissä on ADSL-yhteys. Riittääkö, että kytken vain koneen piuhat kiinni ja nettiyhteys pelaa?
Helppikää! Mä oon aika uusavuton näissä tietokoneasioissa.
Kommentit (3)
niin muuta ei tarvi kuin piuhat kiinni ja verkko toimii! Niin helppoa se on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai tietääköhän itsekään, kunhan nyt pääsi taas haukkumaan...