Lue keskustelun säännöt.
Jos hakee samalta työnantajalta avoinna olevaa useempaa eri
03.07.2006 |
työpaikkaa, pitääkö jokaisesta tehdä oma hakemus vai voiko hakea samalla hakemuksella???
Kommentit (2)
Vierailija:
Siis kolme samanlaista hakemusta, kaikki liitteineen eri kirjekuorissa vai??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muuten olet vaan yhdessä hakijana