Lue keskustelun säännöt.
Esikoista odottaessa lähinnä makasin viimeisen viikon. Luin ja katselin tv:tä. En saanut tehdä mitään verenpaineen takia.
04.11.2007 |
Jopa lukemista ja tv:n katselua käskettiin välttää!! Olisi pitänyt vain istua tai maata tekemättä mitään.
Kuopusta odottaessa elimme ihan normaalia elämää synnytykseen asti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla