Analysoi tämä ruokavalio
Olen tänää syönyt (normaali ruokapäivä)
Aamulla salaatti jossa vähän tonnikalaa,raejuustoa ja salaatinlehtiä,vettä
Päivälliseksi kaksi paistettua munaa,mango 1 nakkimakkara ja vähän juustoa (oltermannia),vettä
Illalla kolme leipää jossa valkosipulilevitettä päällä,kourallinen pähkinöitä,vettä ja pepsi maxia.
Mitä lisäisit/vähentäisit? mitat ovat nyt 178cm ja 92kg. Tarkoitus olisi laihtua 10kg aluksi.
Kommentit (4)
Aamulla salaatti jossa vähän tonnikalaa,raejuustoa ja salaatinlehtiä,vettä
-> Syö kunnon annos, jos haluat jatkaa salaattilinjalla.
Päivälliseksi kaksi paistettua munaa,mango 1 nakkimakkara ja vähän juustoa (oltermannia),vettä
-> Nakit pois, oltermannin tilalle kevytjuustoa. Toisen munan tilalle leipää.
Illalla kolme leipää jossa valkosipulilevitettä päällä,kourallinen pähkinöitä,vettä ja pepsi maxia.
-> Pähkinät pois, paljon rasvaa. Leivän päälle kalkkunaa ja kasviksia!
Sinuna alkaisin ottaa joka aamu monivitamiinivalmistetta, lisäisin hedelmät (ainakin 3 päivässä!) ruokavalioon ja söisin useammin. Kattavan selostuksen saat alan ammattilaiselta.
aterioiden väli on liian pitkä. Parempi on syödä 3 - 4 tunnin välein jotain. Ota mukaan välipalat: hedelmä, rahkaa, leipä tms.
Jos syön noin vähän, elimistössä aineenvaihdunta hidastuu -> laihtuminen hidastuu -> jos palaat entiseen ruokavalioon, paino nousee nopeasti entistä korkeammalle.
Laske itse finelin sivuilta energiamäärät ja pyri syömään vähintään 1200kcal (mutta laihdut vaikka söisin 1500kcal).