Lue keskustelun säännöt.
miehelle joululahjaksi hiirimatto lastenkuvista
23.12.2007 |
onko liian vähäpätöinen ?
rahaa ei liikaa käytössä.
Kommentit (8)
Senhän vois viedä vaikka työpaikalle jos siellä tarvii tietsikkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
surffaat jossain lolita dot comissa. Töihin sopis ehkä jotenkuten, tai ei oikeastaan sinnekään. Sitä paitsi eikö se ole nyt vähän liian myöhäistä. Provo.
ei ole rahaa nyt muuhun, ja olen sen jo tilannut valmiiksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
teetin samanlaisen mummolle joskus pari vuotta sitten, mummo arvosti sitä, mutta en usko yhdenkään miehen arvostavan. etkö muuta keksinyt??
typerältä hinksuttaa hiirtä lasteni naamojen päällä. Ehkä jos olisi joku vihamies, mutta typerää sekin...