Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten häämatka eroaa ihan tavallisesta etelänlomasta?

Vierailija
09.12.2007 |

Mitä ihmettä niissä häämatkoissa nyt on? Onhan naimisiin mennyt pariskunta nyt varmaan aiemminkin lomaillut etelässä yhdessä, yksi loma taas lisää.

Onko häämatkalla muka sitten niin erityinen tunnelma tai ohjelma mitä ei muka tavallisella lomalla voisi tehdä???

Itellä häät edessä, mutta ajatus häämatkasta häiden jälkeen ei kyllä nappaa yhtään. Voi sitä sitten myöhemmin lomailla ihan muuten vaan.

Tuntuuko se häämatka jotenkin romanttisemmalta kuin ihan tavisloma?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä, että sille asetetaan aivan käsittämättömiä toiveita ja unelmia, haaveita ja tavoitteita ja kun jokin meneekin jotenkin pieleen, niin siinä on 1.aviokriisi edessä.

Vierailija
2/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä äolen aina ajatellut että häämatkalla harrastetaan villiä romanttista seksiä koko ajan ja ollaan mega rakastuneita eikä riidellä yhtään mistään.. mutta määpä en olekaan naimisissa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisesti ollaan yhdessä edelleen (pian 9 vuotta naimisissa).

ehkä häämatkalla sitten yritetään ainakin olla romanttisemmissa merkeissä ? kertokaa te jotka ootte häämatkalle olleet!

Vierailija
4/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä edessä. Meille häämatka on sitä, että lapsi jää Suomeen.

Vierailija
5/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin " menen kerran naimisiin ja kerran häämatkalle. sen on oltava täydellistä"

Vierailija
6/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä eronnut tavallisesta etelänlomasta mutta olipahan hyvä syy lähteä reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin viiden viikon matka Australiaan.

Vierailija
8/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa sitä ennen, emme asuneet yhdessä ennen häitä, emmekä olleet olleet sängyssäkään ennen hääyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa 7 vuotta. Ei olla kertaakaan oltu yhdessä (eikä kyllä erikseenkään) lomalla etelässä, eikä muuallakaan. Paitsi kerran pidennetty viikonloppu kurssilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi