Oletko varastanut työpaikalta?
Vahingossa tai tietoisesti? Itselläni on jäänyt taskuun mustekyniä, muistilappuja, peitenauha yms. pieniä toimistotarvikkeita. Pitääköhän minun palauttaa nämä?
Kommentit (13)
Kyniä ja postit-lappuja joo. Eiköpähän noita kaikki "varasta".
Tarpeeseen pientä, esim. injektioneuloja, ommelten poistossa käytettäviä teriä tai virtsanäytepurkkeja. Paljon kätevämpää ja varmasti veronmaksajille halvempaa kuin että äitini tai puolisoni varaisi terveyskeskuksesta ajan jokaiseen rokotukseen tai ompeleen poistoon, kun työn tarjoan ilmaiseksi.
Huomaako näiden puuttumista kukaan?
Kumma että tuollaisilla huolimattomilla ja varkailla on töitä kun työttömänä on paljon rehellistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeseen pientä, esim. injektioneuloja, ommelten poistossa käytettäviä teriä tai virtsanäytepurkkeja. Paljon kätevämpää ja varmasti veronmaksajille halvempaa kuin että äitini tai puolisoni varaisi terveyskeskuksesta ajan jokaiseen rokotukseen tai ompeleen poistoon, kun työn tarjoan ilmaiseksi.
Heh, kukas ne teipit, yms maksaa? Laskepa piruttasi mitä se maksaa kun jokainen hoitaja tekee saman.
Pari läppäriä, kahvia, kalliin työtuolin ja muuta pienempää tarviketta.
Me kyllä saadaan töistä ottaa kyniä, ei tarvi varastaa. Niitä on toimistossa firman logolla laatikkokaupalla.
Oon pari kertaa ottanut muutaman steriilipakkauksessa olevan neulan jolla puhkaista kynsivallintulehduksia.
Tosin pidän tätä työhön kuuluvana enkä varastamisena. Mun on pakko pitää töissä käsineitä enkä saa tehdä töitä tulehtuneilla sormilla joten jos tulee kynsivallintulehdus se on A) työkäsineissä hautumisesta johtunut ja B) Olennaista työssä toimimiselle että sen saa parannettua nopeasti ja steriilisti.
Opettajat varastavat kotoa tavaroita viedäkseen ne työpaikalle.
T. Ope
Varastan jatkuvasti ja myyn kamaa hyvään hintaan. Ei voi valittaa kun saa lähes tuplapalkan...
Olen opettaja, ja vein kerran töistä kissalleni piipunrassin. Muutamia tulostuksia olen myös tehnyt, edellisessä koulussa oli säästöpossu johon pystyi maksamaan tyyliin 10snt/A4 tulostus ja silloin kyllä maksoin tunnollisesti.
Kotoa ja omalla rahalla taas olen vienyt töihin vaikka mitä.
Joo ei tarvi toimistotarvikkeita varastaa kun saa viedä kotiin ihan luvan kanssa. Hybridityötä tehdään ja etänä kotona tarvitsemansa toimistotarvikkeet saa viedä kotiin. En kyllä keksi, muuta kuin työkäyttöä noille. Jonkun kauppalapun voin joskus kirjoittaa, mutta sekin on yleensä puhelimella niin aika harvinaista.
Vahingossa on jäänyt taskuun haavateippejä ja mustekyniä.