Lue keskustelun säännöt.
Mulla on stondannu jo toista päivää ja alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän.
09.12.2007 |
Ei oo nimittäin mukavaa ja ei auta vaikka vaimo on helpottanut oloa hetkellisesti jo useampaan kertaan.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minäkin olisin tarjonnut " karvaburgeria" . Itse ollut yli vuoden ilman munaa.
ukko kun haluaa kaksi kertaa kuussa ja itsellä tekis mieli.