Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä odottavalle toppahousut!

Vierailija
04.11.2007 |

Onko jotain nettikauppoja? Löytyykö Oulun seudulta jostain liikkeestä?



Sais olla oikeesti lämpimät, ei mitkään rimpulat..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän voi myös ratkoa jostain pitkiksistä vyötärökuminauhan auki... :)

Vierailija
2/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli kulkea omissa, mutta vetskari ja nepparit auki. Vaatii siis pitkähkön takin.

Miesten toppahousut oli muuten niin isot, että ei onnistunut nekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kokoa omaa kokoasi isommat housut ja lyhennä tai kääri lahkeet.



Minä tein niin ja hyvin tarkenin.

Vierailija
4/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vyötäröllä ja lahkeissa kiristysnaru, ne toimii myös ei raskaana. Entäs lasketteluhaalarit, niissä yleensä ei ole kiristävää vyötäröä.

Vierailija
5/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatemallistoista ei oo kamalasti hyötyä, kun asuu maalla ja tarvii lähinnä noita toppavaatteita ja työvaatteita. Navetalla kävin niin kauan, kun navettahaalari mahtui päälle. Sitten kun kiristi vatsasta liikaa, niin ei enää se työkuntokaan ollut huikea, joten mies hoiti ne hommat yksin siitä eteenpäin.



Omat pitkikset piti ratkoa vyötäröstä löysemmälle, jotta mahtuivat jalkaan, vaikka eihän ne sittenkään oikein tahtoneet pysyä, kun vyötärö oli siinä pallomahan keskellä.



Kyllähän niitä nättejäkin vaatteita tarvitaan, mitä kaupasta ja netistä löytää. Mutta nuo käytännölliset vaatteet on rakennettava itse tai teetettävä ompelijalla.

Vierailija
6/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllähän niitä nättejäkin vaatteita tarvitaan, mitä kaupasta ja netistä löytää. Mutta nuo käytännölliset vaatteet on rakennettava itse tai teetettävä ompelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan raskaana, niin ihmiset on keskimäärin vielä nuoria ja varattomia, eikä erilaisilla äitiysvaatteilla ole siten kysyntää. Itse kun olisin halunnut ostaa valmiita vaatteita raskausaikana, niin olikin järkytys, ettei saatavilla ollut kerta kaikkiaan mitään. Ei ollut sitä ennen elämässä tullut vastaan tilannetta, ettei kaupoista saa mitään päälle pantavaa.



Vahingosta viisastuneena osasin toisessa raskaudessa sitten ostaa kaiken mitä vastaan tuli ja jo kuukausia ennen tarvetta esim. kesähameet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan