Lue keskustelun säännöt.
Mikä mua oikein riepoo?
22.12.2007 |
siivous mallillaan, lahjat hankittu, vähän leipomiasta ja kuusen koristelua huomiseksi. Koko ajan vaan vituttaa.
Nopeita konsteja vaivan helpottamiseen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla