Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antibiootin säilytyksestä. Mitäs nyt...?

Vierailija
04.11.2007 |

Lapsi sai korvatulehdukseen perjantaina Amoxin Comp-kuurin (ihan outo lääke). Farmaseutti käski säilyttää huoneenlämmössä. Nyt vasta äsken pisti silmään, että säilytys onkin jääkaapissa! Onko kenellekään käynyt näin? Voinkohan enää luottaa, että lääke puree?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne apteekkiin ja pyydä uusi lääke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi