Lue keskustelun säännöt.
Antibiootin säilytyksestä. Mitäs nyt...?
04.11.2007 |
Lapsi sai korvatulehdukseen perjantaina Amoxin Comp-kuurin (ihan outo lääke). Farmaseutti käski säilyttää huoneenlämmössä. Nyt vasta äsken pisti silmään, että säilytys onkin jääkaapissa! Onko kenellekään käynyt näin? Voinkohan enää luottaa, että lääke puree?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soita sinne apteekkiin ja pyydä uusi lääke!