Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos lapsenne haluaa jotain kalliimpaa niin pyydä esim kummia/isovanhempia osallistumaan sen ostoon yhdessä.
15.12.2007 |
Näin meillä on tehty joskus kun jotain kalliimpaa on hankittu, että sitten jätetään ne krääsät vähemmälle ja ostetaan yhdessä kalliimpi. Monelle vähempi varaiselle vanhemmallekin on kiva kun saa ostettua lapselleen jotain kalliimpaa ja hyödyllistä kuin miljoona pikku-krääsä lelua joita sukulaiset ja kummit jne monesti hommaavat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa