Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kotona Aquadoodle piirustusalustaa?

Vierailija
15.12.2007 |

Onko se ollut hyvä, ja kävisikö lahjaksi kaksivuotiaalle? Magneettipiirustustaulukin on harkinnassa, mutta ne vissiin tuppaa menemään huonoksi, mustuvat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä liian kesy kysymys tälle palstalle?

Vierailija
2/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin magneetti piirustus juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin aquadoodle.

Meillä muksut 1½ ja 4v. ainakin tykänneet.

Ja jos pelkää että vessa sotkuinen niin voihan äiti auttaa " tussien" täytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan