Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Katsotko muita naisia miettien, " lukeekohan tuo AV:ta" ?
21.12.2007 |
Kommentit (5)
Olisipa noloa, jos voisi lukea toisen ajatukset, ja molemmat ajattelisivat toisistaan neuvolan odotushuoneessa, et kaamee av-mamma tuokin... :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
varsinkin jos tulee vastaan joku todella kaunis,upea äiti parin täydellisen lapsen ja unelmankomean miehen kanssa :D niin sit tulee heti mieleen nää AV gallupit joissa kaikkien miehet näyttää italialaisilta malleilta ja vaimoja kehuu tuntemattomat kadulla kauniiksi tämän tästä :D:D sit ajattelen et " tossakohan se mamma on siitä gallupista" tmv :D
mutta en enää..
ajattelin myös sitä, että katseleeko joku av-mamma touhujani tai lapseni vaatetusta yms ,, mutta todellakaan en enää ajattele.
Alue: Aihe vapaa
Halvat on huvit!