Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tyhmässä asiassa, en osaa päättää.

Vierailija
21.12.2007 |

Ostanko alesta pojalle takin ensi talveksi kokoa 110 vai käytänkö vain veljeltä pieneksi jäävää 116 takkia? Poika täyttää ensi talvena 4 v. Tuntuu toisaalta tyhmältä ostaa toinen takki, kun seuraava koko on jo mutta toisaalta liian isotkaan vaatteet ei ole kivat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ainakaan koko talvea.

Vierailija
2/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkuveli sitten menisi tuossa 116 kokoisessa. On tämä vaikeeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin nimittäin kerran 104 kokoisen takin joka oli saman kokoinen (tai jopa melkein pienempi), kuin entinen 98cm takki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi