Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toys ' r' us -avajaiset Turussa tänään la.

Vierailija
01.09.2007 |

Lehdessä ilmoitettiin että Puuha-Pete jakaa kypäröitä lapsille klo 14-18. No, jonotettiin ja päästiin sisään juuri klo 14. Ei näy Puuha-Peteä. Muita ihmisiä kyllä senkin edestä. Koko kauppa täynnä lapsia vanhempineen tuota vetonaulaa odottamassa. P-P ilmaantui klo 14.30 ja kypäröitä oli sellaiset pari muovikassillista, eli loppuivat saman tien. Väentungos oli sen verran valtava, että vain etummaiset ehtivät tuon " aarteen" saada.



Lapsellani oli toki mukavaa ja pääsi Puuha-Peteä tervehtimään. Aikuisen vinkkelistä järjestetyt oli ala-arvoiset. Vai mitä olette mieltä? Mulla ei ole aiempaa kokemusta tämänkaltaisista happeningeistä eli onko yleensäkin käytäntö tämäntyyppistä? Hope not...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensinnakin tyyppi oli myohassa ja kyparoita oli aivan liian vahan. Varmaan siina monet sai sitten lahtea iloisin mielin huutavan lapsen kanssa kotiin...

Vierailija
2/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kyseessä on ilmaisjakelu ja uuden liikkeen mainostemppu, on selvää ettei ilmaistavaraa riitä ihan kaikille.

Aina täällä mammat valittaa kun " jäätiin ilman ja pahoitimme mielemme" mutta kun ei ole takuita että aina saa mitä haluaa.



Jos haluat olla varma että saat jotain, parasta ostaa se rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyllyssä oli yksi (1) vastaava kypärä, joka sekin ehti mennä. Luvattiin sitten pojalle synttärilahjaksi. Eli toisin sanoen hyvä mainostemppu firmalta: pitää mennä semmonen kypärä sieltä ostamaan uudestaan. Etsin kyllä ensin muualta...

t. ap



Vierailija
4/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oltiin siis puol tuntia jonotettu ja oltiin siten myös ekojen joukossa. Meistäkin siis suuri enemmistö jäi ilman. Ja lehdessä kypäriä sanottiin jaettavan klo 14-18. On mielestäni harhaanjohtamista. Väenpaljous oli ennustettavissa.



T. ap





Anteeksi vaan,

mutta jos kyseessä on ilmaisjakelu ja uuden liikkeen mainostemppu, on selvää ettei ilmaistavaraa riitä ihan kaikille.

Aina täällä mammat valittaa kun " jäätiin ilman ja pahoitimme mielemme" mutta kun ei ole takuita että aina saa mitä haluaa.



Jos haluat olla varma että saat jotain, parasta ostaa se rahalla.

Vierailija
5/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi markkinointi menee lähellä hyväksyttävyyden rajaa ainakin jollei yli.



Mutta toys ' r us on muutenkin täysin ylimainostettu kauppa. Siellä on hirveetä muoviskeidaa eikä se ole edes halvempi kuin br lelut

Vierailija
6/6 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BR leluissa on jatkuvasti tarjouksia.



Lisäksi suuri osa niistä leluista on toysin omaa sarjaa niin että niitä ei myydä missään muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä