Lue keskustelun säännöt.
Missä iässä on lapsesi alkanut kysellä " MIKSI" ?
26.08.2007 |
Meillä pojalla on ikää 1v10kk ja puhuu jo hämmästyttävän hyvin ja nyt pari päivää on kysellyt jatkuvalla syötöllä kaikesta, Miksi. Ja tarkottaa myös sitä, eli tosissaan vaatii ne syyt ja seuraukset selitetyksi.
Kummallisen aikaisin?
Kommentit (5)
Juu, milloinkahan loppuu? :)
Esikoinen oikeastaan vasta puoli vuotta sitten aloitti saman, ja toinen nyt jo perässä. Alkuinnostuksen jälkeen esikoinen kyllä vähensi huomattavasti kyselyään. Aina välillä se innostus taas iskee. Mutta tää pienempi kyselee ihan jatkuvalla syötöllä, kaikesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kaksoset 11-vuotiaita ja järki lähtee kun aamusta iltaan hoetaan miksi, miksi...
Ikää nyt 3v9kk ja edelleen lähes jokaisesta uudesta asiasta tulee " miksi" ja " miten" jne. kysymyksiä. Ja monta miksi-kysymystä peräkkäin.