Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut oudoin paikka, mistä olet löytänyt kadonneen tavaran?

Vierailija
07.09.2007 |

Itse olen joskus aika hajamielinen ja esim. kaukosäätimet ja avaimet ovat milloin missäkin.

Tässä on ne parhaimmat piilot:

Jääkaappi (hain jotain jääkaapista ja kaukosäädin oli kädessä. Jätin mehun pöydälle ja laitoin kaukosäätimeen jääkaappiin, mistä mies sitten sen löysi aamulla.

Myös kännykkä on joutunut pari kertaa jääkaappiin, kun olen purkanut kauppakasseja ja laittanut kaikki kasseista löytyvät sinne. Myös lompakon.

Avaimet ovat pari kertaa uineet lapsen pissapotassa taikka pöntössä, kun ovat tippuneet taskusta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti aika kauan löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla