Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaa naista mäessä. Mitä ystäväpariskunnalle tuparilahjaksi?
01.09.2007 |
Lahja ei saisi maksaa yli 30 euroa, mutta kyseessä on kuitenkin läheinen ystävä.
Kommentit (3)
Esim. jos eivät ikinä ole puhuneet erikoiskahvien/-teen juomisesta, älä vie sellaista. Meillä on hapannut kilotolkulla kahvia tuolla kaapissa, kun ei tykätä maustekahveista ja niitä aina säännöllisesti joku tuo pikkulahjoina.
Mitä heiltä puuttuu? Ystävänä kai tiedät sen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä vien aina ison säkin vessapaperia ja kahvia+sokeria.
Alue: Aihe vapaa
ja sitten lisäksi vaikka pari kivaa pyyhettä! Mun kaveri oli ainakin ihan onnessaan lahjasta!