Lue keskustelun säännöt.
Mieheni on aika paljon Einarin näköinen. Eilen sängyssä
01.09.2007 |
repesin siinä touhussa ja rupesin nauramaan kuinka Juicella oli biisi nimeltä " Einarin polkupyörä" ja siinä lauletaan jotenkin " polkee, polkee" .
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla