kuinka usein teidän n 3v on yöpynyt hotellissa teidän kanssaan?
kyselen ihan sen takia kun mun äiti on sitä mieltä että ollaan jatkuvasti menossa johonkin ja että meidän lapsi on jo tottunut hotellielämään. Ollaan hänen kanssaan ehkä 15-20 kertaa yöpynyt hotelleissa, onko tämä paljon teidän mielestä tai?
Kommentit (7)
Jos hän on turvallisesti vanhempiensa kanssa yöpynyt niin ei siinä ole mitään väliä sillä, MISSÄ on yöpynyt!
On aina ollut hyvä matkustaja ja tykkää reissata.
Aika paljolta toi 15-20 kyllä kuulostaa.
Mitä väliä sillä on missä yöpyy jos on vanhempien kanssa? Vai mitä tarkoittaa hotellielämä... tuskin yökerhossa hilluu tai siemaileee baarikaapin antimia
ehkä 8-10 kertaa ja siihen kaksi kahden viikon lomaa eli 28 yötä. Siis noin vajaa 40 yötä 3-vuotiaana. Hänkin tykkää matkustelusta hirveästi!
Vanhempi tasan 5 vuotta ja nuorempi 1,5v. Vanhemmalla varmaan yli 150 hotelli yötä takana, nuoremmalla ei niin paljoa ehkä noin 30 yötä. Enpä ole kokenut sen heitä stressanneen. Niin ja näissä luvuissa ei ole mukana mummulareissut, molemmat mummulat satojen kilometrien päässä eli niistä kertyy liki samat yöpymismäärät...
Mainittakoon vielä, että vanhempi on ihan ekstaasissa kun vain pääsee hotelliin vieläkin.