Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millähän mielialanmuutokset saisi kuriin?

Vierailija
31.08.2007 |

Minulla heittelee jatkuvasti " päässä" . Vaikka heräisin hyvin levänneenä ja hyvän tuulisena, ei mene kuin tovi niin raivostun ihan turhista asioista lapsille. Huudan kuin palosireeni, ja kun olen mennyt huutamaan, niin samaa rataa jatkuu koko päivä. En osaa jotenkin lopettaa kun aloitan. En ole masentunut enkä ahdistunut. Olen aina ollut oikea ärripurri ja nyt kaipaisin jo vähän tasaantumista, kun itseäkin haittaa ja vaivaa... En tiedä johtuuko hormoneista vai mistä. 2 viikkoa vielä menkkohinkin ja viikon olen räyhännyt. Tai oikeastaan räyhään aina.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt ratkaisua ongelmaan

Vierailija
2/2 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen ihan mahdoton raivopää, ja vasta karppauksen aloitettuani ymmärsin, että verensokerihan sen teki. Opin pitämään verensokerini tasaisena ja sitä kautta hillitsemään hermoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla