Millähän mielialanmuutokset saisi kuriin?
Minulla heittelee jatkuvasti " päässä" . Vaikka heräisin hyvin levänneenä ja hyvän tuulisena, ei mene kuin tovi niin raivostun ihan turhista asioista lapsille. Huudan kuin palosireeni, ja kun olen mennyt huutamaan, niin samaa rataa jatkuu koko päivä. En osaa jotenkin lopettaa kun aloitan. En ole masentunut enkä ahdistunut. Olen aina ollut oikea ärripurri ja nyt kaipaisin jo vähän tasaantumista, kun itseäkin haittaa ja vaivaa... En tiedä johtuuko hormoneista vai mistä. 2 viikkoa vielä menkkohinkin ja viikon olen räyhännyt. Tai oikeastaan räyhään aina.
Kommentit (2)
Minä olin ennen ihan mahdoton raivopää, ja vasta karppauksen aloitettuani ymmärsin, että verensokerihan sen teki. Opin pitämään verensokerini tasaisena ja sitä kautta hillitsemään hermoni.
mutta en ole löytänyt ratkaisua ongelmaan