Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä lapsesta on hyötyäkin

Vierailija
24.07.2007 |

ennen lasta murehdin turhia ja kehitin olemattomia ongelmia itselleni. nyt kun on lapsi, hän pitää minut sopivan kiireisenä etten ehdi turhia murehtia. illallakin saa heti unta kun on niin rättipoikki. on mukavaa kun kokoajan on jotain puuhasteltavaa.



joku varmaan sanoo että odotas kun lapsia on kaksi tai enemmän, mutta yksi lapsi on tehnyt vaan hyvää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään murrosiässä.

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin huomaa, että helppojen vauvojen äideillä on joskus aivan käsittämättömiä ongelmia tyyliin pitäisikö vauvalle vaihtaa yöksi yöpuku vai kärsiikö se jotenkin, jos nukkuu bodyssa ja potkuhousuissa.



Itsellä kun on kaksi huonounista ja vilkasta lasta, niin eipä oo tuon tason jutuista tullut ikinä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla