Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärilahja 4v pojalle? Mistä KAIKKI 4v pojat tykkää varmasti? Onko sellaista :)

Vierailija
31.08.2007 |

samanikäinen tyttöni kutsuttu tarhakaverin synttäreille enkä osaa yhtään ajatella, mitä vietäis lahjaksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia n. 20cm korkeita ja niissä oli erilaisia toimintoja. Yhtä kun painoi rinnasta, silmiin syttyi punaiset valot jne. Maksoivat muistaakseni 7e. Oma 3,5-vuotiaani oli aika myyty.

Vierailija
2/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja legoista tykätään kans. monsteriautot ovat tällähetkellä kuitenkin kaikkein mielenkiintoisimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin nuo ovat täysin IN!

Vierailija
4/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin.

Vierailija
5/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autot kelpaa aina :) vakka pojalla oiskin jo joku niin silti toinenkin samanlainen auto kelpaa :)



monsteriautot on kyllä meilläkinn aika pop :)

Vierailija
6/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalleni kai kelpaisivat kaikki kulkuvälineet - leikkiautot, moottoripyörät, lentokoneet... Niitä vaan monella ton ikäisellä on jo ihan liikaakin... Jos voisit lapsen äidiltä kysyä, onko legoja/ duploja/ junarataa, niin lisäosat niihin on varmaan aina tervetulleita.



Pehmoleluja EN toivo lapseni saavan (synttärit parin viikon päästä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna (kananmunan kokoinen) ja kun sen laittaa veteen vuorokaudeksi, sieltä alkaa kuoriutua dinosaurus, vedessä se kasvaa noin 15 cm korkuiseksi.

Hyvinkäällä lelukauppa Royal toys myy, hinta 3,90.

Vierailija
8/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ihan väärin muista/ole ymmärtänyt, niin tuolla pojalla on parikin isompaa veljeä, joten voisin kuvitella, että noita ukkeleita ja autoja on talossa jo pilvin pimein (ihan niin kuin meillä barbeja...)



- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa vaikka olisi ennestäänkin samanlainen, osat ovat aina hukassa

Vierailija
10/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monenlaisia nelivuotiaita. Mutta se on kyllä totta, että on erittäin korkea todennäköisyys, että lapsi tykkää ;-)



Voihan sillä dinosauruksella sitten leikkiä kuoriutumisen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää: spidermaneista, action-ukkeleista, merirosvoista, bionicleista tms. " pelottavasta" .



Tykkää: autoista, legoista, kirjoista.

Vierailija
12/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei tykkää: spidermaneista, action-ukkeleista, merirosvoista, bionicleista tms. " pelottavasta" .

Tykkää: autoista, legoista, kirjoista.

Sori vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa, että on herkempiäkin ihmisiä olemassa.

Vierailija
14/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärmeet ja ritarilelut on myös kovassa käytössä. Rooliasuista tykkää myös kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti haukkuu toisten lapsia nössöiksi, jos he eivät satu tykkäämään joistain actionmanukkeleista? Pitääkö noita stereotypioita oikeasti viljellä jo nelivuotiaistakin???

Vierailija
16/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä lahjoja olisi geomag-magneetit, kirjat, muovailuvahajutut, erilaiset puuha- ja tehtäväkirjat.

Vierailija
17/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. Tuo dinomuna ostettiin lomalla ja sen kasvua seurattiin jännityksellä, oli oikein tiedeprojekti, mutta nyt se on sellainen kostea mötikkä ja ällö, ei sillä voi leikkiä. Meillä menee kaikki pelit ja puuhakirjat kyllä kuumille kiville....kannattaa kysellä lasten äidiltä, lapset on niin yksilöitä. Tatu ja Patu -kirjoja suosittelisin minäkin.

Vierailija
18/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa eikä kukaan ole tykännyt dinoista, eikä mielikkuvitussankareista/hirviöistä leluina (kirjoissa, leffoissa ym menee).

Roolivaatteet, rakennussarjat (mekanot, junaradat, legot, magneetit ym) sekä kulkuneuvot, pleimot ym kylläkin.

Vierailija:

Voi ei mikä nössö..

Vierailija
19/19 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei ole vissiin niin väliä, mitä vie tarhakaverin synttäreille, kunhan vie jotain:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän