Lue keskustelun säännöt.
G : millä herkuttelet juuri nyt ?
24.08.2007 |
itse popsin pistaasipähkinöitä ja lidlistä ostettuja " kiemura" toffee karkkeja . NAM !
Kommentit (3)
pullollinen olutta. Olen dieetillä ja kun mietin, mitä herkkupäiväksi ostaisin, päädyin olueen (vähemmän energiaa kuin karkkipussissa).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja on vielä lasten =( Mutta kun mitään muuta ei löytynyt kaapista... käyn huomenna ostaa uudet..
Kohta kylmää jaffaa jääkaapilta hakemaan!