Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hoh Hoijaa. Kävin Prisman Lindexissä.
24.07.2007 |
Ensin oli pitkä pätkä vauvan vaatteita. ´Sitten tuli muutama tanko normaali kokoisia vaatteita. Sitten jatkui XLNT mallisto ja lopussa oli mom-mallisto.
Tuon kaupan mukaan on siis oltava joko vauva, ylilihava tai raskaana.
Äitini käy kyseisessä kaupassa usein ja totesi että kyllä ne naiset aika lihavia on jotka siellä asioi. Siis maalais rouvia kaikkki miltei.
Kommentit (3)
Vierailija:
Äitini käy kyseisessä kaupassa usein ja totesi että kyllä ne naiset aika lihavia on jotka siellä asioi. Siis maalais rouvia kaikkki miltei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta mikä on Prisman Lindex? Joku fuusioitunut uusi liike?
Alue: Aihe vapaa
Käykö teidän Prismassa muuten muita kun lihavia ihmisiä? Vähän on vaikea sitten saadakkaan sinne hoikkia.