Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB: Kehen asukkiin olet pettynyt eniten?

Vierailija
07.09.2007 |

Odotin esittelyn ja taloontulolähetyksen jälkeen, että Satu olis ollut aika jees, mutta se onkin mun inhokki # 1. Mitä oikein tapahtui, että siitä tuli tollanen älytön lässyttäjä?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eipä tarvi sitten sitääkään vähää seurata, lehtien ja av:n lukeminen riittää.



Jonkun bb-äijän kaveri soitti nrj:lle kun siellä kysyttiin, että ketkä alkaavat hommiin ensimmäisenä. En kuolemaksikaan muista, kenestä tämä naiskaveri puhui, mutta pahoin pelkään, että Timosta. Eli se soittaja sanoi, että xx on ihan varmasti petipuuhissa jonkun talon naisista ensimmäisenä koska se vaan on semmoinen tyyppi ja hänet kyllä tiedetään. Huoh. Niinhän sitä on täälläkin arveltu, että nyt vedetetään Satua oikein urakalla.

Vierailija
2/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa huonoa seksiä (jota on hokenut jo useampaan kertaan), mistä sitä tietää onko tulossa hyvää vai huonoa ennen kuin kokeilee. Ilmeisesti ajattelee olevansa tosi hyvä pano...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin, et onpa fiksu kaveri, mut kun se avaa suunsa, ni panemista, kimppakivaa ja muuta alapää juttuu.. Oh my god.

Vierailija
4/4 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävä ihminen kun olla voi.

Ei vaan jaksa sitä enää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi