Lue keskustelun säännöt.
Inhoan sanaa äiskä! En voisi kuvitella, että lapseni nimittäisivät minua siten.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Iskä sanan vielä ymmärrän. Omat ei tosin käytä sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhden perheen pojan nimitti äitiään akaksi. " Akka tee ruokaa!"
T. Äiti minäkin
Mä olen juurikin kaikista mieluiten Äiskä!
Sen sijaan Mami en tahtoisi ikinä olla!