Lue keskustelun säännöt.
osaatko nimetä
31.08.2007 |
lapsesi kysymättä sitä täällä? entä jos nimi täällä tyrmätään niin jätätkö antamatta sitä nimeä?
Kommentit (2)
että en todellakaan kysynyt sitä täällä. Ja koska heitä on vain 6, en halua että joku muu saa myös vaikutteita ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäisikö nostaa ihan maalaisjärki kunniaan?!