Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääköhän minun jatkossa ladata elokuvat netistä?

Vierailija
23.07.2007 |

Ottaa päähän, että mitään elokvia ei voi katsoa koneella. Kaiken maailman suojaukset estävät sen.



Minä olen kyllä aika varma, että ne jotka niitä laittaisivat nettiin jaettavaksi niin ne tekevät niin joka tapauksessa. Keskivertokansalaiselle siitä on vain haittaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän