Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on syöty tällä viikolla?

Vierailija
30.08.2007 |

Ruokalistaa ensiviikoksi tässä kaavailen.. =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ti: riisi ja jauhelihakastike

ke: ranskalaiset ja nuggetit / makkara

tänään: tacoja

huomenna perunaa ja kanaa

la ja su, ei tietoa

Vierailija
2/3 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma: broileri-pastapaistos

ti: italianpata

ke: makkarakastike+perunat

to (tänään): spagetti+jauhelihakastike

pe: kalapuikot, perunamuussi

la:kana-kasviskastike, riisi

su: lihamureke ja perunat, kastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MA: Nakki-perunasoselaatikko (lasten herkku)

TI: Porsaan ulkofileepihvit, pasta + kastike

KE: Jauhelihakiusaus (myös lasten suuri herkku)

TO: Kasvissosekeitto

PE: Risotto



Viikonlopusta en vielä tiedä, mutta sellaista helppoa ja nopeaa arkiruokaa meillä yleensä aina laitetaan.