Lue keskustelun säännöt.
9-vuotias tyttö tuli iloisena koulusta. Kertoi, että
24.08.2007 |
oli kiva päivä. Opettajakin päästi käsityötunnilta 15 min. aikaisemmin. Olivat tehneet kaikkea kivaa. Kertoili niitä innoissaan ja sitten vielä kotimatkan kohokohta:" Tiedät kai äiti, että vanhat ihmiset ovat usein joko vihaisen näköisiä tai iloisia. Mua tuli mummo vastaan ja hän hymyili mulle. Mä hymyilin takaisin ja tuli hyvä mieli. Koulun seinälläkin olen nähnyt lapun, jossa lukee, että kun hymyn lähettää, se tulee takaisin" . Voi, että mä oli onnellinen lapsestani:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla