Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9-vuotias tyttö tuli iloisena koulusta. Kertoi, että

Vierailija
24.08.2007 |

oli kiva päivä. Opettajakin päästi käsityötunnilta 15 min. aikaisemmin. Olivat tehneet kaikkea kivaa. Kertoili niitä innoissaan ja sitten vielä kotimatkan kohokohta:" Tiedät kai äiti, että vanhat ihmiset ovat usein joko vihaisen näköisiä tai iloisia. Mua tuli mummo vastaan ja hän hymyili mulle. Mä hymyilin takaisin ja tuli hyvä mieli. Koulun seinälläkin olen nähnyt lapun, jossa lukee, että kun hymyn lähettää, se tulee takaisin" . Voi, että mä oli onnellinen lapsestani:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän