Lue keskustelun säännöt.
mattelin leluista
05.09.2007 |
onko missään listattuna kuvien kera, että mitkä lelut nyt ovat vaarallisia ja mitkä eivät, nyt oli taas juttua että vedetään lisää barbie-leluja ja jotain fisher price-leluja markkinoilta, mutta minkä ihmeen takia missään ei ole tarkasti eriteltynä, että mitkä lelut nyt niitä ovat?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla