Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä vaatteet on siis niitä " Kiinalaisia myrkkyvaatteita" ? Mitä niiden käyttämisestä aiheutuu?

Vierailija
23.08.2007 |

Tulin just suomeen reissusta ja kuulin tällaisen uutisen... Ja ajattelin että aihevapaalaiset on kyllä jyvällä :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperämaata ei tarvitse ilmoittaa, joten sen tarkka tietäminen on vaikeaa. Reimat ja tutatkin tehdään Kiinassa. Myrkky voi olla formaldehydiä tms. Se voi aiheuttaa lievää ihottumaa, syöpää jne. On myös herkästi syttyvää ja jotkut lapset saaneet pahojakin palovammoja tulen läheisyydessä tulen napatessa vaatteeseen kiinni (Suomessa en tiedä näitä tapauksia, mutta muualla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme