Lue keskustelun säännöt.
Saako päiväkodin pihalle mennä leikkimään lasten kanssa illalla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Siellä on aika paljon ilkivaltaa tehty, ja on hyvä vaan, että siellä käy asiallisesti leikkimässä vanhempia lapsineen. Vahtivat vähän niitä huligaanejakin samalla ja ainakin ne huligaanit ja juopot ymmärtää pysytellä kauempana, kun näkevät paikalla olevan oikeaakin käyttöä.