Lue keskustelun säännöt.
Onko ichyn tuotteet laadullisesti verrattavissa ns. merkkituotteisiin?
Kommentit (5)
Kyllä mulla siis on positiivinen kuva heidän tuotteistaan. Harkitsin sen koti-puhdistus-hoito-pakkauksen ostamisat juuri tuossa apteekissa käydessäni. Luultavasti vielä sen haenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen nyt käyttänyt jo useamman tuubin ja purkin heidän kosteusvoiteitaan (kokeillut erilaisia) ja olen tyytyväinen. Tosi kiva on Oligo 25.
On ihan älytöntä miettiä mitä tuotteet maksaisivat markoissa. Rahan arvo on muuttunut!
Vaikutti laadukkaalta, mutta jätti mun ihon liian kuivaksi ja loppui alta aikayksikön.:/ Eli kokeiluun jäi. En huomannut mitään vaikutusta näppyihin.
Voisin joskus koettaa kasvovettä tai kuorintavoidetta samalta merkiltä toki.
Minusta ne on kaikki aivan yhtä laadukkaita kuin lancomet summuut.