Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sai hepulit kun tyttömme ulkona, vaikka ripulissa

Vierailija
21.07.2007 |

Tytöllä 4,5v siis kolmatta päivää melko kova ripuli. Tyttö juo hyvin ja pissaa tulee paljon, on pirteä ja energinen. Ruoka vain ei pysy sisällä. Täällä on kaunis lämmin ilma pitkästä aikaa ja tyttö kanssamme ulkona omassa pihassa kun teemme pihahommia. Leikkii leikkimökissä, keräilee marjoja, hoitaa vauvaa vaunuissa jne. Mukana vesipullo ja pari kertaa on juonut ison lasin laimeaa mehua. Anoppi poikkesi käymään ja voi itku että sain kuulla kunniani kun tyttö on ulkona. Sairaan lapsen paikka on sängyssä!! Ripuli on vakava asia ja siihen voi kuollakin. Ajoi itkevän tytön sisälle ja jäi ripittämään minua.



Itse kerroin oman kantani, siis että toki ripuli täytyy ottaa vakavasti ja tarkkailla tytön oloa ja kuntoa. Meillä on kuitenkin viiden minuutin ajomatka terveyskeskukseen, tytön kunto on oikein hyvä eikä häntä ole syytä teljetä sisälle. Sanoin myös että tuon ikäisen pakottaminen sänkyyn on ihan mahdotonta. Eikä se puuhailu ulkona ole mielestäni sen kummempaa kuin sisälläkään. Anoppi ei paljon kantaa ottanut mun sanoihin, toisti vaan omaa kantaansa kuin mantraa.



Anopin lähdettyä selitin tytölle että mummu ei tarkoita mitään pahaa, on vain huolissaan kun rakastaa tyttöä niin paljon. Ja että äitikin huolehtii, mutta äiti tuntee oman tytön niin hyvin, että tietää että ulkona voi ihan hyvin leikkiä. Toiminko väärin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripulissa ja just oltiin ulkona ja mun polkupyörällä pyöräileen ja kaupassa hengaamassa. onneks ei sattunut hanat aukeemaan just sillon..

Vierailija
2/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla vaihdevuosia, tai sitten vain luonnekysymys. Yritän ajatella asian niin, kuten tytöllekin selitin, että on vain kovin huolissaan. Hänellä vain yksi poika ja meidän lapset ainoat lapsenlapset. On sellainen vähän " hysteerinen" luonteeltaan ja tunteet ottaa usein vallan. Yritän olla ottamatta henkilökohtaisesti, mutta väkisin tulee tunne että minua äitinä arvostellaan. Ikäänkuin MINÄ en olisi huolissani ja välittäisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka ihmeessä sairaan lapsen voi pakottaa sänkyyn, ilmastointiteipillä vai nippusiteellä? Jos lapsi jaksaa ja haluaa leikkiä, mikä ettei!

Anoppisi taitaa olla niitä ihmisiä jotka mm. peittelivät kuumepotilaat paksujen vällyjen väliin...



t. kolmen äiti

Vierailija
4/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, anoppi on pimee. Kyllä oma äiti tunnistaa, milloin on " tosi kyseessä" .

Vierailija
5/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa videioita, lukea, askarrella, piirrellä tms. Turha huhkia ulkona.

Vierailija
6/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet viisaasti ajatellut ja anoppiltasi jäänyt päivittämättä hoito-ohjeet. Tuskin lapsesi rehkii pihalla. Taas kerran olen iloinen, että anoppini on myös viisas ihminen- ei ole kertaakaan puuttunut lasten kasvattamiseen ja aina antaa ymmärtää, että ollaan hyviä vanhempia. Toisin kuin oma äitini...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:


ripulissa ja just oltiin ulkona ja mun polkupyörällä pyöräileen ja kaupassa hengaamassa. onneks ei sattunut hanat aukeemaan just sillon..

Pösilö.

Vierailija
8/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain idiootti lähtee ihmisten ilmoille levittämään tautia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa kuolee lapsia ripuliin. Olen anopin puolella.

Vierailija
10/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se lapsi ripuliin kuolee sisälläkin jos niin paha tauti on.



Hyvä se on raikasta ilmaa saada. Ja omituinen anoppi kun sinun kuullen läksytti sinua ratkaisustasi oman lapsesi suhteen. itse en tuollaista käytöstä sietäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän