Lue keskustelun säännöt.
Miten tuo lapsi voi jaksaa 6 tunnin yöunilla olla noin kauhean terhakka?
29.08.2007 |
mie olen IHAN POIKKI :S
Mutta ei nuku, niin ei nuku
Kommentit (2)
Normaalisti nukkuu 20-09 yöunet.
ei tuo kipeältä vaikuta, mutta yö oli tosi itkuinen
-ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo vajaa 1v onneksi nukahti parvekkeelle jo, 3v on yliväsynyt ja ylivilkas, mitenkähän sais sen päiväunille tänään...