Lue keskustelun säännöt.
Ukko jätti voin räkkiintymmään pöyälle!
04.09.2007 |
Voi että ottaa päähän! Nyt pittää ite se mennä laittaan jääkaappiin!
Kommentit (2)
voi nimeommaan räkkiintyy!
Terkuin ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä sanottaan härskiintymään. Tosin ei mun mies jätä. Mun äiti jättää aina kun se on meillä koiravahtina meidän reissujen ajan. Ällö värinmuutos pinnassa voirasiassa. Yäk!