Lue keskustelun säännöt.
Millaisilla leluilla noin 8-vuotiaat lapsenne leikkivät? Tyttö vai poika?
Kommentit (3)
- Bratzeilla
- Barbeilla
- Lego Bellville ja Lego clickits
- tavalliset pikkulegot
- pehmolelut
- vesipyssyt, saippuakuplasysteemit
- kaikki askartelujutut
- hyppynaru, twist-nauha
- meikkipää
- satunnaisesti hiekkaleluilla, nukeilla, prinsessatarvikkeilla (nämä jääneet lähivuosina vähemmälle)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki hevosiin liittyvät,
pehmolelut,
barbiet ja brazit,
askartelu ja piirustus
palapelit
hyppynaru,
pelit
korttipelit (Uno ym), brion junarata, ein-o jutut.