Miksi jotkut Huutis myyjat antavat negaa, jos eivat saa palautetta tai antavat palautteen palautetteesta (neutraali neutraalista ym.). ov
Huomasin äsken, että olen saanut kolme negaa parin päivän sisällä.
1. Myyjä kitisee, kun en ole antanut palautetta. Paketin saapumisilmoitus tuli eilen enkä ole vielä ehtinyt hakea pakettia postista. Myyjä lupaa vaihtaa palautteensa, kun saa itse palautetta.
2. Postitin viime viikolla 30 eri huutonet kohdetta ostajille ja epähuomiossa unohdin antaa tuolle ostajalle palautetta. Sain negan, koska en ole antanut palautetta.
3. Annoin myyjälle negan, koska tuote ei todellakaan ollut " melkein uusi, pari kertaa käytetty" . Huomasin vasta nyt, että myyjän oma kuvauksessa lukeekin ihan selvästi: palaute palautteesta.
Kommentit (2)
Itse annan palautteen myyjänä maksun saapuessa ostajan toiminnan mukaan (maksoi ostoksensa, hyvä juttu) kun pakkaan tuotteen postitukseen ja ostajana annan palautteen myyjälle, kun olen nähnyt tuotteen (palaute siitä kuinka sujui ja vastasiko tuote kuvausta).
Uskokaa tai älkää, en tiedä, ovatko kaikki myyjät ja ostajat antaneet MINULLE palautetta. En pidä kirjaa. Joskus ihmettelen kun tulee palaute ja saattaa olla esim. 3 viikkoa sitten sulkeutuneesta kohteesta tms.
1. annat nega palautteen tälle myyjälle, koska paketin saapumisilmoitus tuli VASTA eilen, vaikka jo silloin ja silloin maksoit
2. annat negan, perustelet, että maksu kesti niin kauan (esim. kolme päivää)
3 nuolet haavasi.