Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
rintamaitoa voi vissiin pakastaa? miten, mihin olette sailoneet ja millaseksi se menee, kun maitotuotteet yleensa pakkasessa ainakin menee sellaseksi rakeiseksi...
Kommentit (4)
kannatta laittaa aina 2 pussia päällekäin, jos sattuu niin, että pussi menee rikki. minigrippejä käytin itse.
sellainen raudan haju siihen pakastettuun maitoon vähän tulee, mutta ei se haittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sulatuksen jälkeen oli kummaa litkua, haisi raudalle! Osan annoin vauvalle, mutta loput heitin pois.
Alue: Aihe vapaa
en muista onko se nyt kuukaus vai kaks vai kuinka kauan ne siellä säilyy. ihan hyvänä pysyy,ei tule rakennemuutoksia tai muuta.