Lue keskustelun säännöt.
Naapurin rouva sanoi että ikkunat kannattaa pestä tuulilasin puhdustus nesteellä,
04.09.2007 |
ja sillä saa hylkivän kalvon lasin pintaan, kokemuksia
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos kalvon haluat, vahaa ikkunat autovahalla :))