Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta Anna Abreun biisistä mieleen: Millainen on Täydellinen englannin ääntäminen?

Vierailija
04.09.2007 |

Siis jokainen ääntää erilaisesti ja englanninkielessäkin on murteita erilaisia ja jenkit puhuvat täysin eri tavalla englantia kuin britit.

Mikä on ääntämisen kriteeri, että se menee huonon ääntämisen puolelle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin Irkut ääntää juuri noin. Puhuvatko he siis huonoa englantia?

Vierailija
2/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja varsinkin Irkut ääntää juuri noin. Puhuvatko he siis huonoa englantia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta senkös väliä, rikastuttavat maailmaa! espanjalainen aksentti on jopa seksikäs!



vai pitäisikö olla niinkuin BB Maria joka sanoi osaavansa englantia " ihan sataprosenttia niinku"



eli ei virheitä naiset!

Vierailija
4/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista kieltä mielestäni. Sitä kuulee vaikkapa klassisten brittinäyttelijöiden suusta.



Oikeasti tietenkin aitoja brittiaksenttejakin on aika monta, ja kenellä se on oikeus toisen puheen hyvyyttä arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi