Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt tämä läski saa kyytiä, laihdutus alkoi.
28.08.2007 |
Tsempatkaa nyt vähän.
n. 15 kg on kertynyt ylimääräistä (kahdessa vuodessa) ja ihan oma syy: Syöpöttelin raskauden aikana ja imetysaikana olin suorastaan hurjan nälkäinen eikä toivoakaan laihtumisesta silloin.
Mutta nyt tämä läski lähtee, jouluun mennessä lupaan olla 10 kg kevyempi. Käytössä PV ja pistelaskusysteemi. Liikuntaa pitäisi lisätä.
Kommentit (2)
Turha turvautua siihen että mies tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
PV:n pisteet onkin mainio tapa. :) Itsekin sillä laihtuneena muinoin. Nyt pitäisi vaan ottaa urakaksi taas.