Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä se Björqvistien talo on myytävänä? Ei löydy etuovesta ainakaan.

Vierailija
14.05.2007 |

Ei ihme jos ei mene kaupaks kun ei löydä myyntitietoja edes netistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieto

Vierailija
2/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Björqvistien? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdenumero on 688934

Vierailija
4/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa käyttää hakua, ei osaa kirjoittaa nimiä oikein, eikä edes tajua kun sille nauretaan.

Vierailija
5/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitpa ne lähettää sähköpostissa talosta kuvia oikeesti kiinostuneille?

Vierailija
6/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin olisi kamalaa tehdä talokaupat sen Jarmon kanssa. Eihän sen kanssa nyt henkkohtaisesti asioitaisi, mutta rahat joka tapauksessa menisivät sille. : P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytiin tutustumassa kohteeseen, ehkä vähän uteliainakin ja esitin kysymyksen välittäjälle talosta - onko tämä se surmatalo?-

muka etten olisi ollut varma asiasta..

hän vastasi rehellisesti kyllä ja ei siihen kommentoinut enempää muuta.

olihan se vähän hassua :) mut saa utelias olla ja kaikkihan me ollaan .

ja tunnelmasta täytyy talon sisällä sanoa että mä ainakin mietin , missä kohti veriteko tapahtui yms yms....

niin ja sotkut oli kyllä siivottu hyvin, ei näkynyt tapahtuneesta jälkiä.



Vierailija
8/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huonekalut vielä paikoillaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti murhasta kohistaan nyt, mutta 5 vuoden päästä kukaan ei enää muistele tuommoisia. Niinpä omistajien kannattaisi odotella sen myymisen kanssa. Vai onko heillä lainat niskassa vai miksiköhän moinen kiire?



Tietysti osa rahoista menee sille Jarmo-murhaajalle, mutta pyytäisin muistamaan, että Paulan osuus menee hänen perilliselleen, eli Liisa-tytölle. Lapsiparka varmasti tarvitsee kaiken rahan minä voi saada, koska äitiä ei enää ole eikä isän elatuskyky taida olla kovin hääppöinen.