Lue keskustelun säännöt.
Mistä Tampereelta kolmio 1-2kk!!??
21.05.2007 |
tarvitsemme juurikin max pariksi kuukaudeksi asuntoa ja mielellään hyvänkuntoinen...
onko tietoa firmoista yms joista etsiä
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kesäksi tarvitsette, kannattaa kysyä opiskelija-asuntojakin. Niitä ei yleensä vuokrata muille kuin opiskelijoille, mutta kesällä saattavat tehdä poikkeuksen, jos muuten olisi asuntoja tyhjillään. (Kolmioita on aika harvoin, mutta eihän kysyminen mitään maksa.)
Opiskelijat myös vuokraavat kämppiään kesäksi lähtiessään muualle töihin. Jos sattuisi löytymään kokonaan tyhjänä oleva kimppakämppä? Ilmoituksia on yleensä oppilaitosten ilmoitustauluilla.