Lue keskustelun säännöt.
Pika-apua tarvitaan!! Jos ihminen on ollut kaupan-alalla 3 vuotta kuuluu hänen saada palkankorotus
21.05.2007 |
(3 vuoden jälkeen) pitääkö olla samassa paikassa sen kolme vuotta vai riittääkö pelkästään se että on ollut kaupanalalla?
Kuuluuko kaupanalan konttorityö eri palkkaryhmään kuin esim. myyjät?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla